Στα Αετώματα της ερωτικής και ανένταχτης Αντί-ποίησης

Αυτά που διεκδικώ στην Ζωή... κανείς δεν έχει την δύναμη... να μου στερήσει τις επιθυμίες... το σώμα μου είναι "Αθάνατο"... στα γυάλινα θολά μάτια σας... η Ψυχή μου ένα τεράστιο δίχτυ... απλώνεται στον αχανές πλανήτη... ο λογισμός μου αν-ύπαρκτος... οι πτήσεις μου αλλόφρονες... καλπάζω άτρωτος στην γέφυρα της Γης... αγκαλιάζω ερωτοτροπώντας την Ανατολή... δεν με σφυρηλατούν οι ανίκανες εξουσίες σας... δεν χαρίζω συγχωρο-χάρτια στις σκευωρίες σας... ούτε ισόβιες γαμήλιες υπό-σχέσεις... σε συντρόφισσες και φιλίες... Γεννήθηκα για να μην υπάρχω στα τεφτέρια σας... Γεννήθηκα για να Δραπετεύω από τις φυλακές σας... Γεννήθηκα για να μην Ανήκω σε κανέναν και σε τίποτα...

Λίγα λόγια για τον συγγραφέα


Γεννήθηκα στο Γαλάτσι – Αθήνα στις 22-06-1962 που κατοικώ ως και σήμερα. Το Κοντοδήμος είναι ψευδώνυμο όπου εμφανίζομαι στις ποιητικές μου διαδρομές από την στιγμή που ξεκίνησα να γράφω δημόσια « Αντί-ποίηση »…

Ξεκίνησα να γράφω από το γυμνάσιο που απ-έκτησα την επί-γνώση για τις έννοιες των λέξεων και την δυνατότητα να ανά-κατασκευάζω μέσα από αυτές στίχους που αφορούσαν προσωπικά και κοινωνικά δρώμενα από τις διαδρομές της Ψυχής μου…

Στις τρεις τάξεις του Λυκείου μου παρά-χώρησαν μια επί πλέον διδακτική ώρα για να γράφω έκθεση που ήταν ένα ακόμη κίνητρο για να συνεχίσω ως και σήμερα…

Ξε-κίνησα να εργάζομαι από τα δώδεκα μου χρόνια ταυτόχρονα με το σχολείο όχι για βιοποριστικούς λόγους μα από καθαρά δική μου επιλογή. Όταν ξε-κίνησα να δημοσιεύω στο δια-δίκτυο την Αντί-ποίησή μου κάποιοι ιδιωτικοί ποιοτικοί ραδιοφωνικοί σταθμοί δανείζονταν τους στίχους μου ενσωματώνοντάς τους στα προγράμματα τους…

Την περίοδο 1999 έως 2001 αρθρογραφούσα σε μηνιαίο έντυπο κυνοφιλικό περιοδικό ευρείας κυκλοφορίας. Έχω από-κτήσει δυο παιδιά: τον Αλέξανδρο και την μικρή μου Αγαπημένη Νεράιδα Αγγελική. Η Γραφή είναι τρόπος Ζωής μου δίχως ουδέποτε να έχω επί-διώξει κίβδηλα «τρόπαια» και παρά-σκηνιακές ανήθικες λοβιτούρες για την ανάδειξη αυτής και την δική μου προ-βολή…
___________
Στέλιος Κοντοδήμος: Στα Αετώματα της ερωτικής και ανένταχτης Αντί-ποίησης

ISBN 9786185053925, έκδοση 2014
 

1 σχόλιο :

  1. Χαίρομαι που ο Κ. Πάνος Γιαννάκαινας Με Τίμησε με το αφιέρωμα της Νέας μου Ποιητικής Συλλογής «Στα Αετώματα της ερωτικής και ανένταχτης Αντί-ποίησης »…

    Μονάχα μια διευκρίνιση…
    Υ.Γ. Η Εκκίνηση του βιβλίου μου ξεκίνησε από τις εκδόσεις ΌΣΤΡΙΑ
    απλά αποδέσμευσα το συμβόλαιο από τον εκδοτικό οίκο κατέχοντας σήμερα εκτός την δεδομένη μου πνευματική ιδιοκτησία και την εμπορική διάθεση του βιβλίου μου κατά αποκλειστικότητα.
    Στέλιος Κοντοδήμος



    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...