Είσαι τι ταίρι μου

Αναρωτηθήκατε ποτέ τι χρειάζεται για να βρείτε την αγάπη της ζωής σας; Ονειρεύεστε να βρείτε ένα σύντροφο που θα σας αγαπά και θα σας φροντίζει;Πώς θα βρείτε τον ένα και µοναδικό αν δεν πιστεύετε ότι το αξίζετε;
Ο καθένας µπορεί να βρει την αληθινή αγάπη, σε κάθε ηλικία, αρκεί να είναι διατεθειµένος να προετοιµάσει τον εαυτό του σε όλα τα επίπεδα και να µετατραπεί σε ένα µαγνήτη για την αγάπη.
 
Το Είσαι το ταίρι µου θα σας δείξει πώς να αποκτήσετε τον έλεγχο του ερωτικού σας πεπρωµένου χρησιµοποιώντας τον Νόµο της Έλξης.

«Μελετώ, εφαρµόζω και διδάσκω το Νόµο της Έλξης για περισσότερα από σαράντα χρόνια, γι’ αυτό και είµαι ενθουσιασµένος που έπεσε στα χέρια µου ένα τόσο όµορφο βιβλίο, το οποίο ενσωµατώνει τις συµπαντικές αρχές για
την εµφάνιση της αδερφής ψυχής µας σε ένα τόσο απτό σχέδιο που θα οδηγήσει σε µια τρυφερή και ολοκληρωµένη σχέση». - Jack Canfield, συγγραφέας του βιβλίου Το κλειδί για το νόμο της Έλξης
______________________________________
Arielle Ford: "Είσαι τι ταίρι μου" - μετάφραση: Ελένη Τουλούπη


ISBN: 978-960-364-416-3 - σελ. 224 - τιμή 15,00 ευρώ - έκδοση Ιουνίου 2010

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...